ما شرکت مشاور هستیم
ارائه کننده  راه کارهای پایش هوشمند، فناوری ارتباطات و اطلاعات

آنچه باید بدانید

درباره‌ما
دانش
توضیحات مد نظر شما در اینجا
صادق
توضیحات مد نظر شما در اینجا
تجربه
توضیحات مد نظر شما در اینجا
آینده نگر
توضیحات مد نظر شما در اینجا

سال تجربه

14

+

درباره ما

شرکت موج برتر اندیشه در مرداد ماه سال 1389 به عنوان ارائه کننده‌ی تکنولوژی سیستم های نظارت دیجیتالی، انفورماتیک و الکترونیک در ایران بر پایه اصول تجارت حلال تاسیس و با هدف گسترش فرهنگ امنیت و نظارت هوشمند دیجیتال در صنایع و تجهیز آنها به تکنولوژی روز جهان، فعالیت رسمی خود را آغاز نمود. این شرکت در سال 1398 با توفیق الهی و همت کارشناسان مجرب، و با تجربه ۹ ساله‌ی بسیار پربار، مستمر و موفق، در ادامه راه خود با رشد رویکرد حرفه ای، اقدام به ارائه خدمات مشاوره، طراحی و نظارت در صنعت فناوری اطلاعات و ارتباطات بر پایه هوش مصنوعی نموده است.
اکنون شرکت مهندسین مشاور موج برتر اندیشه، خود را یکی از مدعیــان ارائه راه حل هـــای جـــامع صنعت امنیت و نظارت الکترونیک با شعار « فناوری، اما هوشمند » مطابق با استانداردهای روز جهان در ایران دانسته و تلاش می کند تا جلوه ای نوین از فناوری را جهت آسایش و امنیت شهروندان ارائه دهد.

 فناوری, اما هوشمند     |    Technology, but smart 

سال مجری

9

اجرای پروژه سیستم های حفاظتی و نظارتی در قالب عقد قرارداد پیمانکاری​​​​​​​

سال مشاور

5

مشاوره، طراحی و نظارت در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات با رویکرد امنیت​​​​​​​​​​​​​​

قرارداد مشاوره

70

بیش از ۷۰ قرارداد با موضوع مشاوره، طراحی و نظارت پروژه فناوری هوشمند

+

صفحه، تولید مستندات

3500

بیش از ۳۰۰۰ صفحه تولید مستندات طراحی پروژه های فناوری هوشمند

+

چشم انداز

بالا بردن کیفیت خدمات ارائه شده در چهارچوب استانداردهای حاکم در دنیا، امری نیست که بطور اتفاقی حاصل گردد، دیدگاه بلندمدت در تحقیق و توسعه از جمله نگرش راهبردی ما در کار است، نگرشی که به شهادت آنچه انجام گرفته است برای مجموعه مهندسین مشاور موج برتر اندیشه, تخصص و برای مشتریان آن رضایت را به همراه داشته است.
امید است با عنایت پروردگــــار از تجربــــه و تخصصمـــــان در راستای توسعه فنــــاوری هوشمنــــد  و تامیــــن بیش از پیش امنیت مردم عزیز  کشورمــــــان و همچنین  یافتن بهترین نتیجه بهره گیریم.

نیاز به مشاوره رایگان دارید؟ با ما تماس بگیرید!

۰۱۳-۳۴۹۱۲